佐賀大学機関リポジトリは、佐賀大学における教育研究活動の成果を公開するシステムです。

登録されているコンテンツ本文の著作権は、著者や出版社(学協会)等に帰属します。利用に当たっては、原則として著作権者の許諾を得る必要がありますが、著作権法に定める私的使用目的での複製や引用等での利用については著作権者に許諾を得る必要はありません。
HOME    register    About institutional repositories    agreement        Feedback    library   

佐賀大学機関リポジトリ >
Faculty of Culture and Education >
Bulletin >
Journal of the faculty of culture and education >

 
Title :協同学習が児童の社会的スキル及び自己肯定感の向上に及ぼす効果 : 協同学習におけるペアグループの構成に着目して
Title alternative :The Effect of Cooperative Learning on Progress of Social Skill and Self-Esteem of Elementary School Children : in terms of the Composition of Pair-Groups in Cooperative Learning.
Authors :梅山, ひさの
撫尾, 知信
Authors alternative :Umeyama, Hisano
Utsuo, Tomonobu
Issue Date :Aug-2012
Type Local :紀要論文
ISSN :13479601
Publisher :佐賀大学文化教育学部
URI :http://portal.dl.saga-u.ac.jp/handle/123456789/120015
citation :佐賀大学文化教育学部研究論文集 / 佐賀大学文化教育学部
AA11633219
17
1
1
22
Citation :佐賀大学文化教育学部研究論文集 / 佐賀大学文化教育学部 Vol.17 no.1 p.1 -22
Appears in Collections:Journal of the faculty of culture and education

Files in This Item:

File Description SizeFormat
umeyama_201208.pdf2071KbAdobe PDFView/Open