佐賀大学機関リポジトリは、佐賀大学における教育研究活動の成果を公開するシステムです。

登録されているコンテンツ本文の著作権は、著者や出版社(学協会)等に帰属します。利用に当たっては、原則として著作権者の許諾を得る必要がありますが、著作権法に定める私的使用目的での複製や引用等での利用については著作権者に許諾を得る必要はありません。
HOME    register    About institutional repositories    agreement        Feedback    library   

佐賀大学機関リポジトリ >
Faculty of Culture and Education >
Bulletin >
Journal of the faculty of culture and education >

 
Title :「トゥールミン・モデル」の再解釈による社会科授業構成の状況論的転回
Title alternative :A Situated Turn of Developing Social Studies instructions by Rethinking of "The Toulmin Model of Argument"
Authors :佐長, 健司
Authors alternative :Sanaga, Takeshi
Issue Date :Jan-2013
Type Local :紀要論文
ISSN :13479601
Publisher :佐賀大学文化教育学部
URI :http://portal.dl.saga-u.ac.jp/handle/123456789/120959
citation :佐賀大学文化教育学部研究論文集 / 佐賀大学文化教育学部
AA11633219
17
2
1
16
Citation :佐賀大学文化教育学部研究論文集 / 佐賀大学文化教育学部 Vol.17 no.2 p.1 -16
Appears in Collections:Journal of the faculty of culture and education

Files in This Item:

File Description SizeFormat
sanaga_201301.pdf855KbAdobe PDFView/Open