佐賀大学機関リポジトリは、佐賀大学における教育研究活動の成果を公開するシステムです。

登録されているコンテンツ本文の著作権は、著者や出版社(学協会)等に帰属します。利用に当たっては、原則として著作権者の許諾を得る必要がありますが、著作権法に定める私的使用目的での複製や引用等での利用については著作権者に許諾を得る必要はありません。
HOME    register    About institutional repositories    agreement        Feedback    library   

佐賀大学機関リポジトリ >
Faculty of Culture and Education >
Bulletin >
Journal of the faculty of culture and education >

 
Title :教員養成課程専門科目における高校生の参画:佐賀大学高大連携プロジェクト「教師へのとびら」の取組を手がかりとして
Title alternative :Collaborative learning between high school and university students in undergraduate classes of a teacher training programme : Towards a smooth transition to higher education through the 'Pathways to being a teacher' project at Saga University
Authors :竜田, 徹
林, 裕子
米田, 重和
Authors alternative :Tatta, Toru
Hayashi, Yuko
Komeda, Shigekazu
Issue Date :Feb-2015
Type Local :紀要論文
ISSN :13479601
Publisher :佐賀大学文化教育学部
URI :http://portal.dl.saga-u.ac.jp/handle/123456789/122726
citation :佐賀大学文化教育学部研究論文集 / 佐賀大学文化教育学部
AA11633219
19
2
107
126
Citation :佐賀大学文化教育学部研究論文集 / 佐賀大学文化教育学部 Vol.19 no.2 p.107 -126
Appears in Collections:Journal of the faculty of culture and education

Files in This Item:

File Description SizeFormat
tatta_201502.pdf3632KbAdobe PDFView/Open