佐賀大学機関リポジトリは、佐賀大学における教育研究活動の成果を公開するシステムです。

登録されているコンテンツ本文の著作権は、著者や出版社(学協会)等に帰属します。利用に当たっては、原則として著作権者の許諾を得る必要がありますが、著作権法に定める私的使用目的での複製や引用等での利用については著作権者に許諾を得る必要はありません。
HOME    register    About institutional repositories    agreement        Feedback    library   

佐賀大学機関リポジトリ >
Faculty of Culture and Education >
Bulletin >
The journal of studies on educational practices >

 
Title :ソーシャルワークにおける面接形態が親支援に及ぼす影響に対する保育を学ぶ学生の見解
Title alternative :Recognition of the Support to Parents by the Form of Social Work Interviews in University Students Learning Childcare
Authors :松山, 郁夫
Authors alternative :Matsuyama, Ikuo
Issue Date :2017
Type Local :紀要論文
ISSN :2189065X
Publisher :佐賀大学教育学部附属教育実践総合センター
URI :http://portal.dl.saga-u.ac.jp/handle/123456789/123426
citation :佐賀大学教育実践研究
AA12764802
35
13
20
Citation :佐賀大学教育実践研究 Vol.35 p.13 -20
Appears in Collections:The journal of studies on educational practices

Files in This Item:

File Description SizeFormat
matsuyama-2_2017.pdf702KbAdobe PDFView/Open