佐賀大学機関リポジトリ >
Faculty of Culture and Education >
Bulletin >
The journal of studies on educational practices >
|
Title | : | 重度・重複障碍をもつ生徒に対する外界の物への働きかけの活発化を目指した教育的係わり合い : 係わり手の先入見の明確化と自力で取り組める状況設定の重要性 |
Title alternative | : | Educational Intervention Aimed at Promoting Interaction with Objects in a Student with Profound and Multiple Disabilities : Importance of Clarification of Bias toward Student's Ability and Situational Constitution for Interaction with Objects |
Authors | : | 村上, 大樹 芳野, 正昭 |
Authors alternative | : | Murakami, Taiki Yoshino, Masaaki |
Issue Date | : | 2006 |
Type Local | : | 紀要論文 |
ISSN | : | 13475193 |
Publisher | : | 佐賀大学文化教育学部附属教育実践総合センター |
URI | : | http://portal.dl.saga-u.ac.jp/handle/123456789/48822 |
citation | : | 佐賀大学教育実践研究 22 21 34 |
Citation | : | 佐賀大学教育実践研究 Vol.22 p.21 -34 |
Appears in Collections | : | The journal of studies on educational practices
|
|
|